تور استانبول

ساخت وبلاگ

منطقه تکسیم استانبول

 شناخته شده ترین منطقه در میان ایرانیان میدان تکسیم یا میدان تقسیم استانبول است این میدان یکی از جاذبه های شهر استانبول محسوب می شود و فروشگاهها با برندهای معروف در این منطقه اروپایی هستند منطقه تکسیم قلب استانبول و در قسمت اروپایی این شهر است برای مسافرین تور استانبول بهترین منطقه است خیابانهای معروف این منطقه خیابان استقلال و بی اوگلو هستند که درای بازارها ،رستورانهای متنوع،هتل های استانبول،دیسکوهای گوناگون و سینما هستند و بیشتر هتل های 4 ستاره و 5 ستاره استانبول در این منطقه توریستی استانبول واقع شده اند

 

قیمت تور استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر استانبول که در دریای مرمر هستند و به نام جزایر پرنس نیز هستند که تقریبا یک ساعت از شهر استانبول فاصله دارند این جزایر شامل هشت جزیره هستند و سواحل این جزیره از قبیل بیوک آدا،صدف،بورگاز و هیبلی نیز می باشند این جزایر در دوران بیزانس ها مکانی برای تبعید شدگان بوده است رفت و امد در این جزایر به وسیله درشکه است هتل قدیمی که متعلق به قرن توزدهم است و بزرگترین بنای چوبی است در این منطقه است در این منطقه استانبول 4 هتل وجود دارد که از گردشگران پذیرایی می کنند و گردشگران تور استانبول از محیط زیبا و آرام این منطقه استانبول لذت می برند

قیمت تور استانبول

پارک دلفین استانبول

پارک دلفین استانبول

این پارک آبی مجهز استانبول شهری آبی است که در منطقه شهیر استانبول است دارای انواع استخرها و امکانات آبی از قبیل استخر بچه،استخر مواج ،استخر المپیک و تونل های ابی مرتفع و سر سره ها است در این استخر دلفین زیبایی با نام یونس است که تماشاگران از ساعت 14 به بعد به تماشای این دلفین مینشینند و لذت می برند در این حوضچه ها یازده دلفین ،4 کوسه و 3 فک وجود دارندو انواع ماهی ها در اکواریوم استانبول به چشم میخورند.

قیمت تور استانبول

 

 

 

 

 

 

جزایر اطراف استانبول

 

جزایر اطراف استانبول

 

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر استانبول ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر استانبول در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر استانبول که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلیل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی استانبول تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا استانبول است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد.مسافران تور استانبول در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استانبول استفاده کنند.

قیمت تور استانبول

 

 

 

 

 

تنگه بسفر استانبول

 

 تنگه بسفر استانبول

 

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری  استانبول ساخته شده است و ازیبایی این منطقه  استانبول را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه  استانبول لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان تور استانبول است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه استانبول میپردازد.

قیمت تور استانبول

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دیدنیهای استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:40

درباره ترکیه

نام محلي : تركيه

نام بين المللي : ترکی

پايتخت : آنكارا

اسامي ديگر : عثماني ، آسياي صغير ،آناتولي ، روملي

مذهب  : اسلام

پايتخت : آنكارا

حكومت جمهوري حزبي

رئيس كشور : رئيس جمهور

مذهب  : اسلام

اکثر مردم ترکیه به زبان ترکی صحبت میکنند اما در کنار آن زبانهای ارمنی و کردی در میان بعضی مردم استفاده می‌شود. برخی از گروههای کوچک‌تری مانند عربها ،لازها، زازاها، و چرکس‌ها به تنوّع زبانی و فرهنگی این کشور اضافه شده اند.

قیمت تور استانبول

 تور لحظه آخری استانبول

تور ترکیه استانبول

آب و هوای استانبول

شهر استانبول در زمستان سرد و همراه با برف و باران است و در فصل تابستان گرم و مرطوب است میانگین بارش باران در استانبول به طور سالیانه 870 میلی  متر است.و همراه با رطوبت فراوان است.در طول فصل زمستان بیشترین دما به 7 تا 9 درجه هم می رسد .بارش برف معمولا به طول یک یا دو هفته می باردو سنگین ترین بارش ها در استانبول است و در ماههای مارس و دسامبر است  میانگین دما در طول تابستان استانبول به بیست و هشت درجه سانتیگراد هم میرسد.

قیمت تور استانبول

 تور لحظه آخری استانبول

تور ترکیه استانبول

راهنمای سفر به استانبول

 

برای رفتن به شهر ترکیه نیازی به گرفتن ویزا نیست و با داشتن گذرنامه میتوانید وارد این شهر بشوید.راههای گوناگون برای رسیدن به این شهر استانبول وجود داردکه سریعترین و راحت ترین مسیر سفر هوایی است.هر هفته چند هواپیمای ترک و ایرانی به استانبول پرواز مستقیم دارند.مدت زمان رسیدن از تهران به استانبول حدود سه ساعت طول میکشدبلیط هواپیما بسته به شرکت هواپیمایی انتخاب شده متفاوت است که میانگین آن حدود پانصد تا ششصد هزار تومان است.میتوانید به قطار هم به شهر استانبول سفر کنید که قیمت بلیط با قطار حدود صد و هشتاد هزار تومان است و سه روز هم طول میکشد تا برسید.این قطار تا دریاچه وان می رود و پس از ان با کشتی چند ساعتی را در آب سفر میکنید و بعد از اتمام سفر دریایی با قطار ترکیه به استانبول می رسید.با اینکه مسیر طولانی است اما گشتن در آب و قدم زدن باعث می شود از سفر تور استانبول لذت ببرید با اتوبوس هم میتوانید به به استانبول بروید و مدت دو روز طول میکشد اما یکنواخت بودن مسیر باعث خستگی شما می شود

قیمت تور استانبول

 تور لحظه آخری استانبول

تور ترکیه استانبول

جاذبه های توریستی استانبول

از مکانهای عمومی در استانبول برای شنا کردن در شهر های بوسفروس،جکمجه ساریی ،باکرکوی و کوجوک است و در خارج از شهر جزایر سیلیوری و توزلا از قبیل کیلیوس و سیله دریای سیاه است و جزایر آدالاری ،پرنسس در دریای مرمر هستند. کالسکه‌های اسبی ، سبک نئوکلاسیک ،کاج سنگی ،عمارت‌های بزرگ عصر عثمانی و رستوران های ماهی این منطقه را به جاذبه توریستی تبدیل کرده است .افراد می توانند به وسیله قایق های پرسرعت دنیز از امینونو به کارتال برسند.تعداد 9 جزیره در 4 منطقه قرار گرفته است.یکی از پناهگاههای ساحلی و مشهور ترکیه در دریای سیاه سیله است که حدود 50 کیلومتر با استانبول فاصله دارد.و یکی از سواحل آرام که در قسمت اروپایی بوسفروس قرار گرفته است کیلیوس است.اخیرا استانبول شهر متصل به اروپا نامیده می شود و بخش اروپایی آن از سردترین مناطق است.و مناسبترین مکان برای مسافران تور استانبول است

قیمت تور استانبول

 تور لحظه آخری استانبول

درباره استانبول

درباره استانبول

شهر استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و مرکز فرهنگ و افتصاد کشور ترکیه است.شهر استانبول در کنار دریای مرمره و تنگه بسفر است .شهر استانبول بزرگترین شهر بزرگ جهان است که بین دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است.بندر شاخ طلایی  در این شهر قرار گرفته است .یکی از شهر های فرهنگی که در سال دو هزار و ده انتخاب شده است.

 

 

هتل های خوب استانبول

هتل های 5 ستاره استانبول:هتل کرون پلازای استانبول - هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

هتل های 4 ستاره استانبول:هتل کریستال استانبول - هتل تکسیم گونن استانبول

هتل های 3 ستاره استانبول: هتل لیون استانبول -هتل آسیتن استانبول

           قیمت تور استانبول

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : درباره استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:37

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد


هتل آپادانا مشهد دارای 41 تخت می باشد و نبش چهاررراه خسروی- روبروی پمپ بنزین واقع است

هتل آپادانا مشهد

  • امکانات :
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ماهواره
  • اینترنت بی سیم
  • آسانسور
  • کافی نت                

آدرس:نبش چهاررراه خسروی- روبروی پمپ بنزین 

 

 

 

 

هتل باختر مشهد

 

 

 

هتل باختر مشهد

 

این هتل در 5 طبقه بنا شده است و 33 واحد دارد که دارای 5 واحد سوئیت، یک واحد آپارتمانی  و اتاقهای 3 و 4 تخته است. هتل باختر  مشهد  دارای یک رستوران تمیز و بزرگ دارد همچنین مکان مخصوصی برای بازیهای کامپیوتری کودکان دارد

 

 

هتل باختر مشهد

  • امکانات :
  • زیر پوشش شرکت رفاهی ناجی امین
  • سرویس حمل و نقل میهمانان را به حرم مطهر امام رضا(ع)‌   

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی احداث شده است.
هتل دارای رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با چشم اندازی بسیار زیبا و از مناطق ییلاقی و در فضای بدور از آلودگی هوا و ترافیک شهری با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت می باشد.

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان  مشهد واقع در خيابان امام خميني با نزديك به 50 اتاق، رستوران، كافي‌شاپ و… در حاشيه خيابان امام خميني در آستانه افتتاح قرار دارد. اين هتل كه با مالكيت ساخته شده است در حال حاضر با دارا بودن 2 ستاره از تجهيزات و ملزومات مناسبي بهره گرفته است.
نشانی : مشهد. بلوار امام خميني . نبش امام خميني 68 
 

هتل بهارستان مشهد

  • امکانات :
  • هتل تا حرم مطهر 15 دقیقه فاصله دارد
  • ظرفیت کل 200 تخت و 39 واحد
  • سرويس رايگان حرم مطهر رضوی بصورت رفت و برگشت
  • سرویس فرنگی، سرویس ایرانی

تور مشهد 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:34

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 شهر متروکه کایاکوی ترکیه

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه واقع شده است  که در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه به شمار می آمده است. ساکنان این شهر ترکیه به دلیل جنگ بین ترک ها و یونانی ها این شهر را رها کردند و به شهر های دیگر ترکیه مهاجرت کردند،و بعد از پایان جنگ ساکنانش به خانه هایشان باز نگشتند به همین دلیل این شهر متروکه گشت. کایاکوی حدود یک قرن قدمت دارد. .و اکنون دولت ترکیه قصد دارد برای توسعه‌ صنعت گردشگری کشور ترکیه، کایاکوی را به شهر گردشگری جهانی تبدیل کند و این مکان رادر فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو  ثبت کند

 

 

 

 

کاخ دولما باغچه ترکیه

 

کاخ دولما باغچه ترکیه

 

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر ترکیه واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ ترکیه در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند.

 

 

 

 

برج گالاتا ترکیه

 

برج گالاتا ترکیه

این برج که شصت و دو متر ارتفاع دارد در سال 1348 ساخته شده است.  از بالای این برج منظره زیبا و دیدنی از تنگه بسفر در زمان غروب آفتاب نمایان است. همچنین  کلوپهای شبانه و رستورانهادر  نزدیک این محل قرار دارند.یکی از رمانتیک ترین مکانهای ترکیه کیزکولسی یعنی برج دختر در بخش ورودی خلیج ترکیه واقع شده است.که در قرن 12 نیز بنا شده است.و ساختمان امروزی آن مربوط به قرن هجدهم میباشد.

 

 

 

 

تنگه بسفر ترکیه

 

تنگه بسفر ترکیه

 این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیه ترکیبی است از زمانهای حال و گذشته است و به نوعی زیبائی و سادگی گذشته و شکوه و جلال امروزی را به تصویر می کشد. در اطراف این تنگه ویلاهای چوبی ،هتل های مدرن ،کاخهای زیبای مرمری که در کنار قلعه های سنگی روستائی و دهکده های ماهیگیری قرار گرفته منظره زیبا و جذابی را به وجود آورده است.با قایق میتوانید اطراف تنگه بسفر ترکیه را تماشا کنید.

 

آبشار مرادیه ترکیه

آبشار مرادیه ترکیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری ترکیه است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دیدنیهای ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:32

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد :

صبحانه بوفه هتل مشهد شامل : چاي،آب پرتقال،آب آلبالو،شير سرد و گرم،انواع پنير،كره ،عسل،خرما،تخم مرغ،انواع كالباس،املت،خوراك سوسيس،ميوه فصل مي باشد...سرويس ميني بار يخچال ، آب معدني و چاي رايگان داخل اتاقها...50% تخفيف مجموعه سونا و استخر،صندوق امانات شخصي داخل اتاقها.....هزينه كودكان بين 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرويس، نيم بها و بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.
نشانی هتل در مشهد،بلوار خيام واقع است .

تلفن رزرو هتل: 88530609

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل هما 2 مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:28

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است.
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

  • امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سايت اينترنتي‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، كافي‌شاپ
  • فضاي سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی      

هتل امیر مشهد

هتل امیر مشهد


هتل امیر مشهد در نشانی فدائیان اسلام سیزده فارابی دو پلاک نودوهشت واقع است .

هتل امیر مشهد

  • امکانات :
  • آنتن مرکزی
  • سرویس حرم
  • کافی نت
  • رم سرویس
  • آسانسور
  • اعلام حریق

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا دربهترین منطقه از شهر مشهد، و درخیابان امام رضا (ع) نزدیک با حرم مطهر رضوی قرار گرفته است و مراکز خرید در نزدیک هتل است.
پذیرش هتل فانوس دریا با پرسنلی آموزش دیده وفعال به صورت شبانه روزی درخدمت مهمانان گرامی است . لابی هتل فانوس دریا با فضایی وسیع ، زیبا ودلپذیر دراختیار میهمانان گرامی است .
رستوران بزرگ و مجهز هتل فانوس دریا با مرغوب ترین و دلپذیرترین غذاهای ایرانی با ظرفیت 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائرات و میهمانان گرامی هتل آماده پذیرایی از جشن ها ، میهمانی ها و مراسم شما عزیزان می باشد .
نشانی هتل در خیابان امام رضا (ع) ، نبش امام رضا 22 واقع است .
 

هتل فردوسی مشهد

هتل  فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد در بهترين نقطه شهر مشهد و نزديك به حرم مطهر حضرت رضا مي باشد سالن بام مشهد طبقه چهاردهم با ظرفيت پذيرايي بيش از 600 نفر با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با ظرفيت بيش از 500 نفر می باشد .

هتل بزرگ فردوسی مشهد

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد

هتل 3 ستاره آزادی مشهد دارای 172 تخت می باشد و هتل در نشانی خيابان آزادی مقابل باغ نادری واقع است .این هتل سه ستاره تا فرودگاه پانزده دقیقه و تا حرم مطهر ده دقیقه فاصله دارد
 
هتل آزادی مشهد
آدرس: مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آیت الله بهجت
تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتلهای 3 ستاره مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:25

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل قصر طلایی مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:22

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

تور مشهد هوایی 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل مجلل درویشی مشهد, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:19

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش دارای امکاناتی از قبیل : کافى شاپ ,لابى ,کافي شاپ فضاي باز ,لاندرى ,مينى بار ,صندوق امانات ,روم سرويس ۲۴ ساعته , امکان استفاده از کانالهاي ماهواره اي در اتاقها ,گشت سياحتي جزيره می باشد.

تور کیش هتل آرامیس


هتل آرامیس کیش


تور کیش هتل آرامیس

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل آرامیس کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:17

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش



هتل لوتوس کیش  در قدیم نام آن هتل لاله بوده است. هتل لوتوس بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است. هتل لوتوس کیش امکانات رفاهی از قبیل صبحانه, استقبال فرودگاهی و تخفیفات پارک دلفین ها و پرندگان را به مسافران خود ارائه می دهد.

عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


آدرس:جزيره كيش ، ميدان امير كبير (روبروي پاساژ مرواريد )-هتل لوتوس کیش
تلفن:4421237-

هتل داریوش

قیمت تور کیش هتل داريوش

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل لوتوس کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:14

تصاویر هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل برج العرب دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:13

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

هتل دلمون دبی

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبی نیز واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.

 

 

 

 

هتل هبتور گرند ریزورت دبی

 

هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

 

هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت دبی،در ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد.

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:09

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش

هتل پارميس کیش در محیطی عالی و در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس دو در جزيره زيباى كيش واقع شده است. این هتل محبوبترین هتل میان بازدید کنندگان  است و دارای بهترین کیفیت است دارای استخر ،سونا،جکوزی رستوران و فروشگاه خرید در محوطه ی هتل نیز است.

عکسها و تصاویر هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل پارمیس کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:05

هتل پارسیان کیش

 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

 هتل 3 ستاره ی پارسیان یکی از بهترین هتلها است که در سال هفتاد و چهار تاسیس گردید. هتل پارسیان در موقعیتی عالی قرار گرفته است و نزدیک چهار بازار بزرگ شهر قرار گرفته و در نزدیکی دریا نیز هست.مکانهای تفریحی و اسکله تفریحی در کنار هتل است.این هتل شامل صد آپارتمان و سوئیت است و جزئی از هتل آپارتمانهاست.مساحت اتاقها هفتاد تا صد و بیست متر است که از دو تخته تا پنج تخته است و دارای پذیرایی مبلمان شده با تمام امکانات نیز میباشد.رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی ،دریایی و فست فودها را ارائه میکند.همچنین هتل دارای سالن همایش با ظرفیت صد و چهل نفر است و بسیار مجهز است.امکانان رفاهی دیگر شامل کافی نت،کافی شاپ،سالن زیبایی،اجاره ی اتو مبیل،خشکشویی است.

 هتلهای کیش

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل پارسیان کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 15:02

هتل اکواتوریال مالزی

هتل اکواتوریال مالزی

این هتل 5 ستاره در مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر در مرکز شهر کوالالامپور قرار داردو دسترسی به تمام شهر پیاده امکانپذیر است.رستوران هتل انواع غذاهای گوناگون از قبیل غذاهای ژاپنی و چینی و سوئیسی را سرو میکند.هتل دارای خدمات ماساژ،مرکز زیبایی و آرایشگاه است

هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

 هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره سانوی ریزورت مالزی دارای محیط مجلل و مدرن است و در محیطی عالی واقع شده است.همه ی اتاقهای این هتل بسیار تمیز و راحت است.هتل دارای امکاناتی مانندمرکز آب گرم ،ماساژ درمانی ،استخر ،خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی کودکان هتل شامل چهار صد و سی و نه اتاق است و چندین فروشگاه و یک صرافی در هتل وجود دارد.هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس و بولینگ است

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

 هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل دابلتری بای هیلتون مالزی که هتلی پنج ستاره است.در شهر کوالالامپور مالزی قرار گرفته است و تا مترو شهر و پارک آمپانگ مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به مینی بار،حمام اختصاصی،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه،سشوار و کلیه وسایل ضروری است.و هتل دارای باشگاه بدنسازی،استخر روباز و مرکز اداری نیز هست.همچنین رستوران توسکا موجود در هتل انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران مکان کیچن غذاهای محلی را سرو میکنند.تریای هتل با انواع نوشیدنیها از میهمانان پذیرایی میکند.هتل تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی و همایشهای کوالامپور مالزی ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه مالزی یک ساعت با ماشین فاصله دارد.

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های مالزی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 14:54

هتل رامادا پلازا ترکیه استانبول

 

هتل رامادا پلازا ترکیه استانبول

این هتل 5 ستاره در میدان تکسیم واقع شده است و از فرودگاه بیست و پنج کیلومتر نیز فاصله دارد.این هتل زیبای ترکیه دارای صد و شصت و دو اتاق است که دو پنت هاوس و دوازده سوئیت دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل میز کار،حمام با سرویس مجهز،اینترنت ،صندوق امانات،سیستم تهویه ،حمام ترکی،استخر روباز،سولاریوم،ماساژ ،مرکز خرید و رستوران بین المللی با انواع غذاها نیز هست

هتل کلاس ترکیه آنکارا

 

 هتل کلاس ترکیه آنکارا


اين هتل ترکیه داراي 40 اتاق است و يک صرافي در هتل برای رفاه حال مسافران وجود دارد . امکانات این هتل شامل خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، تهویه ، بار و باغ میباشد.

 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 

 

 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 

 

 


هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است . 

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 

 هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 
این هتل 5 ستاره ترکیه در منطقه ی بلک و در کنار ساحل واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن زیبایی ،سونا ،جکوزی،استخر روباز،آرایشگاه ،زمین تنیس،محل نگهداری کودکان،سیستم تهویه،صندوق امانات،پارکینگ ،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز پینگ پنگ ،زمین گلف و بوفه صبحانه نیز هست

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 

 هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 این هتل 5 ستاره آنتالیا که در منطقه کمر و در کنار ساحل واقع شده است.هتل دارای اتاقهای 2 و 3 تخته است امکانات هتل شامل استخر روباز،فروشگاه،سونا و جکوزی،سالن کتفرانس،کافی شاپ است و اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی با ماهواره،سیستم تهویه،گاو صندوق و یخچال است

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 14:50

 

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل داریوش کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 14:44

 

هتل مارینا پارک کیش


این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس  این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو

 

 

 تور کیش نمونه

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل مارینا پارک کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 14:41

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

این هتل 5 ستاره در مرکز شهر و در میدان تکسیم استانبول واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سونا،جکوزی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،صرافی و،رستوران و بار و پارکینگ اختصاصی می باشد اتاقهای هتل دارای امکاناتی از قبیل ماهواره،حمام،سشوار،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه مطبوع،گاو صندوق و یخچال است.

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

قیمت تور استانبول

 

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 این هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول چهار کیلومتر فاصله دارد و به مراکز خرید باقرکوی،کاروسل و کاپاسیتی نزدیک است.دارای مرکز ورزشی مدرن است اتاقها رو به دریای مرمر هستند و بسای بزرگ و لوکس هستند.اتاقها با صنایع تزیین شده اند و هر کدام داری حمام لوکس و مجهز هستند.

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

قیمت تور استانبول

تور استانبول لحظه آخری

هتل آک آگون استانبول

هتل آک آگون استانبول

این هتل 5 ستاره در نزدیک منطقه توپکاپی و در مرکز شهر استانبول واقع شده است هتل هتل آک آگون استانبول تا فرودگاه ده کیلومتر فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،استخر روباز ،ماساژ ،حمام ترکی،صرافی،پارکینگ،فروشگاه،سیستم تهویه مطبوع است

قیمت تور استانبول

تور استانبول لحظه آخری

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد.
اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد.
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند.
هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است

قیمت تور استانبول

تور استانبول لحظه آخری

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 14:37

هتل پرا رز استانبول

این هتل 4 ستاره در فاصله سه کیلومتری از میدان تقسیم واقع شده ایت و تا برج گالاتا سه دقیقه فاصله دارد هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا ،جکوزی، استخر روباز ،سرپوشیده ،اینترنت وای فای،ماساژو سالن ورزشی مجهز است هتل شامل 52 اتاق است.

هتل پرا رز استانبول

هتل پرا رز استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 این هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول چهار کیلومتر فاصله دارد و به مراکز خرید باقرکوی،کاروسل و کاپاسیتی نزدیک است.دارای مرکز ورزشی مدرن است اتاقها رو به دریای مرمر هستند و بسای بزرگ و لوکس هستند.اتاقها با صنایع تزیین شده اند و هر کدام داری حمام لوکس و مجهز هستند.

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی

قیمت تور استانبول

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 14:31